Tuesday, August 10, 2010

Igår va verkligen ingen kul dag... började bra. kände mig pigg å glad å and all that... men sen så kom choken. dom röda bokstäverna blinkade på skärmen å så va det över... vad hade jag gjort för fel? det har jag verkligen ingen aning om! först så tog jag det väldigt bra... typ ahap aja.. men sen när vi åkte till IKEA då kom det. jag pallade inge mer. jag började tänka om det ens va meningen att jag skulle vara bra på nånting? jag får ju göra omprov jämt å ständigt. är helt enkelt korkad. skulle aldrig kunna plugga på universitet eller nått sånt för jag är för korkad. känns verkligen uselt... å på torsdag kommer nästa moment som jag kommer faila... eller jag har den inställningen iaf. och om det verkligen kommer bli så... då kommer jag helt klart att gå ner mig. det värsta är att morsan fan inte kan hålla käften. hon måste lixom säga till alla i hela jävla byn vad jag ska göra. lixom varför!? fattar hon inte pressen jag får på mig? nej tydligen inte... jag klarar inte den här sortens stress helt sjukt fan...

aja idag har jag varit till tandläkaren å förstört hela käften... hääärligt NOT sen så gick jag hem å satt vid datorn å ehm... gjorde stuff hahah ;) skulle sova men började surfa på mobilen först... vilket bara va pain för den kunde inte öppna vissa grejer... så då satte jag mig vid datorn istället hehe

men nu sitter jag å gosar med min älskling... Baby.. är väll närmaste nån sorts kärlek jag kan få just nu haha

No comments: