Wednesday, August 4, 2010

Jag är så sjukt trött fan.. idag efter jobbet så skulle jag åkt till Borlänge å shoppat. men jag va tvungen att sova två timmar först! haha
men sen så kom vi iväg iaf... å fick en trevlig överraskning... jag hade fått mina skatte pengar! yatta! så tog å shoppade lite utan att ens tänka på va det kostade... jag är ganska störd när det gäller sådant fan... om jag vore rik så skulle det sluta illa... helt enkelt Orik hahah
Iaf... köppte två tshirt... en med James dean på! haha love that man... men fick höra att det va lite tacky... like... sob? tack så mycket för den kommentaren :( sen köpte jag en cardigan... jag vet inte om folk fattat det än men jag älskar fan cardigans! så underbart sköna... och snygga... dock tycker jag dom är snyggast på killar... det ger dom en sån mysig look... hehe
sen köpte jag en ny keps... å kom precis på en sak... jag har typ en likadan fasst den köpte jag för ca 10 år sedan... omg I'm getting old! *cries*
usch nu fick jag ångest istället fan... min ålder... gawd... känns som hela livet snart är förbi (är 23 xD) vill typ dejta men jag har verkligen blivit petig... måste vara pga mitt ex... haha skylla allt på han right? nej då... jag har mig själv å skylla på med antar jag... men jag är verkligen super petig... och rädd... jag stänger verkligen ner så fort någon börjar visa känslor för en.. fast jag blir glad med.. det kan jag inte förneka. men jag har svårt å ge gensvar utan att skämta bort det hela *suck* kommer nog förbli singel helt enkelt.. iaf om jag inte kommer över mina jävla problem. elelr hittar någon som verkligen är envis nog... någon som ger sig fan på att få mig. någon som kan se till att jag öppnar upp och inte gömmer mig så fort jag får höra någon slags confession.. har jag gjort förut lixom... även om jag gillat personen så blir jag rädd. jag har verkligen inte varit sådan förut... något måste fan ha hänt med mig men jag vet inte ens vad :/

aja ny layout haha.. igen... får se hur länge denna håller i sig då *s*

2 comments:

Pon said...

sugoi!!! Design wa totemo cool desu! hahaha fail fail med engelskan... å det finns nog nån därute för dig! kram

Shiko said...
This comment has been removed by a blog administrator.