Tuesday, August 3, 2010


Har precis sett den här filmen... å jag gråter än... va lite för att jag gjorde ett misstag mitt i filmen... men va inte riktigt det... utan jag kände igen mig så hemskt mycket i en grej.. jag vill inte spoila för någon annan soms ka se den precis... emn den berörde mig så sjukt mycket... är en film jag absolut måste köpa då den får engelska undertexter. å huvudkaraktären... Natsu... jag föll verkligen som en sten.. även om han hade sina problem... jag blev tok förälskad fan... usch nej jag måste ha den här filmen så är det bara..

kommer inte kunna somna nu iaf... tårarna flödar fortfarande 'suckar* är nog för jag va lite nere innan å det där gjorde det bara värre... men måste försöka sova snart iaf... ska upp till jobbet 06.45.. jag fattar inte hur jag kommer palla ärligt talat..

1 comment:

Pon said...

My love!!! Don't be sad...