Friday, August 6, 2010

fan va skönt... idag va min sista arbetsdag... å det va verkligen härligt att inse det... för precis när jag skulle gå så stoppade en kärring mig å bah "städar du här inne eller?" å jag bah "ehm jo varje tisdag" å då sa hon "jaha visste inte om dom informerat dig" lixom wtf... jag vet att ni skitar ner som nå jävla grisar men jag har städat på samma jävla ställe i snart mer än fyra år! så jävla otacksamt tycker jag... fan va jag hatar den där kärringen. va som förra året när jag gick med luva på mig. då kom hon å slet av den å påstod att jag va provocerande... alltså folk... man får verkligen inte se ut hur man vill längre. skit kärring fan.. så ja som ni märker så är jag på kasst humör nu... ska nog gå å lägga mig å hoppas på att jag mår bättre för nu blev jag fan bara depressed *suck*

No comments: