Saturday, August 14, 2010

är grymt rastlös... ska sätta mig å plugga lite snart. men först ska jag bränna några skivor så jag har nått i bilen sen på måndag.
köpte egentligen en FM sändare igår som skulle funka till Ipoden.. men när jag prövade den i bilen så brusade den å bakgrundsångaren bara försvann.. det va extremt irriterat så jag lämnade tillbaka den idag å köpte mig ett tio-pack med skivor istället. nu gäller det bara å välja vad man vill lyssna på *klia sig i huvudet*

Har förresten börjat få galet mycket mail på sistone. minst 20 st per dag. helt galet! å jag har inte sprungit å gömt mig än! haha brukar göra det efter bara fem st. är ju så jobbigt å svara på alla!

neh men fixa skiva va det ja... får se om jag pallar att gå ut å pröva sen bara. är fan skit varmt här!

No comments: