Friday, July 30, 2010

hade precis världens jävla mardröm.. tänkte lixom att jag skulle sova när jag kom hem från jobbet eftersom jag va så trött... men nu ångrar jag mig typ :/
Drömde att hela min familj och min mormor va på nå nöjesfält... vi hade verkligen super trevligt och jag gick runt med min mormor helatiden. dom hade fått nån ny läskig berg och dal bana där som jag tyckte såg spännande ut... min bror å min pappa skulle åka den sa dom. och då skojade jag å frågade om inte mormor skulle åka den med. vilket hon sa att det ska hon fan för hon har aldrig åkt någon sådan tidigare. det va en vagn som rymde fyra personer, framtill satt min pappa och bak satt min bror och min mormor. när vagnen startade fick jag en konstig känsla i magen. den agerade fruktansvärt våldsamt vid första momentet. den åkte lixom som i ett U först, sedan åkte den ut på banan... å då gick allting snett vagnen lossnade från banan och allting. jag fick verkligen panik å visste inte vad jag skulle göra, det enda jag kunde tänka på var att dom inte skulle överleva det här. vilket va sant... va bara min pappa som klarade sig... dom hittade inte ens kvarlevorna av min bror och min mormor... jag gick omkring i förnekelse i flera timmar och letade efter spår från dom...

jag hatar verkligen såna här drömmar... jag har haft dom tidigare . och man kan ju knappast säga att man gillar dom... men jag har aldrig haft så att två viktiga personer i mitt liv har dött i samma dröm... det vart lixom för mycket... jag skulle ha gått upp klockan 3.. men jag vaknade långt innan det pga drömmen...

nu ska jag käka paj å kanske se på nånting... känns som om det behövs

2 comments:

Pon said...

faaan vad scary!!! usch då... *krama*

Emzing said...

waaah var är du? jag är helt ensam på msn typ *snyft*